Blogy & Tutoriály

Prepojenie účtu Google Ads s Google Analytics
Prehľadný návod ako prepojiť účet Google Ads s Google Analytics.

Meranie konverzií v Google Ads pre e-shop
Návod ako pre eshop správne nastaviť meranie konverzií v Google Ads.

Nastavenie globálnej značky Google vo WooCommerce a PrestaShop
Návod ako nastaviť Google globálnu značku vo WordPress WooCommerce a PrestaShop.

Vytvorenie Google Analytics a udelenie prístup novému správcovi
Návod ako vytvoriť Google Analytics a pridať nového správcu.

Čo to je Facebook pixel? Ako ho nainštalovať a využiť v online marketingu
Ako optimalizovať konverzie a využiť dáta, ktoré poskytuje Facebook pixel.

Produktový XML feed
Produktový XML feed, čo to je? Ako môže pomôcť e-shopu? Ako ho vygenerovať? Nájdete v tomto článku.

Lead v online marketingu
Lead je osoba alebo firma, ktorá momentálne nie je vašim zákazníkom ale môže sa ním v budúcnosti stať.

Cena za konverziu – Ako ju vypočítať?
Vyjadruje cenu, ktorú platíte za hodnotnú akciu, ktorú sledujete ak využívate pri svojom podnikaní platenú reklamu.

Čo je to konverzia? Prečo konverzie merať?
V online marketingu nastane konverzia ak návštevník webovej stránky alebo e-shopu vykoná požadovanú akciu.

Ako spustiť Google Shopping (Google Nákupy)
Prehľadný návod nastaviť a vytvoriť Google Nákupy.