Facebook a Instagram remarketing / retargeting

  • Marek Pall
  • Článok aktualizovaný: aug 20 2021

Remarketing na Facebooku a Instagrame je dôležitou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú v akom e-shope si produkt kúpia. Rozlišujeme 2 základne typy remarketingu: štandardný a dynamický.

  1. Štandardný remarketing na Facebooku a Instagrame
  2. Dynamický remarketing na Facebooku a Instagrame

1. Štandardný remarketing na Facebooku a Instagrame

Pomocou štandardného remarketingu na Facebooku a Instagrame dokážeme zvolenému publiku zobraziť manuálne vytvorenú reklamu. Napríklad obrázkovú reklamu so špeciálnou ponukou alebo zľavou.

Možnosti cielenia

Štandardný remarketing je možné cieliť na publiká:

  • Všetci minulý návštevníci e-shopu, návštevníci kategórie alebo konkrétneho produktu
  • Sledovatelia Facebook alebo Instagram fan-page
  • Užívatelia, ktorí vykonali interakciu s uverejnenými príspevkami alebo reklamami na Facebooku alebo Instagrame
  • Publikum na základe dĺžky zhliadnutia uverejneného videa na Facebooku alebo Instagrame
  • Vlastný zoznam zákazníkov vytvorený na základe emailov, telefónnych čísel alebo iných identifikátorov

Formát reklamy

  • Karusel
  • Kolekcia
  • Jeden obrázok
  • Video

Remarketing sa na Facebooku zobrazuje v novinkách, príbehu, messengeri, marketplace, v pravom stĺpci na desktop zariadeniach. Remarketing na Instagrame je možné zobraziť v novinkách, stories a prehliadaní.

POMÔŽEME VÁM S NASTAVENÍM REMARKETINGU NA FACEBOOKU A INSTAGRAME

O konzultáciu zadarmo už požiadalo 489 podnikateľov začínajúcich s platenou reklamou na Facebooku a Instagrame.

d

2. Dynamický remarketing na Facebooku a Instagrame

Dynamickým remarketingom dokážeme minulým návštevníkom e-shopu, zobraziť v reklame na sociálnych sieťach Facebook a Instagrame presne tie isté produkty, ktoré si prezerali alebo vložil do košíka ale nákup neuskutočnili. Zároveň sa v reklame môžu zobraziť ďalšie podobné produkty.

V reklame sa automaticky zobrazujú produktové fotografie z Facebook katalógu, ktorý je vytvorený najčastejšie na základe XML feedu.

Možnosti cielenia

  • Užívatelia, ktorí si produkt prezerali
  • Užívatelia, ktorí produkt vložili do košíka

Formát reklamy

KARUSEL

Každému užívateľovi sa automaticky zobrazujú najrelevantnejšie produkty na základe akcií, ktoré vykonali v e-shope.

KOLEKCIA

Zobrazuje sa iba v mobilných zariadeniach. Pri kolekcií je možné hlavný banner nahrať manuálne. V ukážke reklamy vidíte že sme použili fotografiu s doplnenou informáciou o prebiehajúcej zľave. Ostatné produkte v reklame budú automatický prispôsobené na základe minulého správania užívateľa v e-shope.

JEDEN OBRÁZOK

V reklame sa automatický zobrazí ten istý produkt, ktorý si užívateľ prezeral alebo vložil do košíka ale nákup neuskutočnil.

POMÔŽEME VÁM S NASTAVENÍM REMARKETINGU NA FACEBOOKU A INSTAGRAME

O konzultáciu zadarmo už požiadalo 489 podnikateľov začínajúcich s platenou reklamou na Facebooku a Instagrame.

d

Potrebujete poradiť? V rámci našich služieb poskytujeme poradenstvo aj zdarma.

Kontakt

Odpovieme Vám
+421 948 114 238
whatsapp icon
Napíšte nám
info@startupmarketing.sk
Kde sídlime
Murgašova 9, 083 01 Sabinov