Čo je dynamický remarketing ? Cena za nastavenie

Úvodný obrázok pre blog dynamický remarketing
  • Marek Pall
  • Článok aktualizovaný: jan 14 2021

Dynamický remarketing na Facebooku, Instagrame a Google

Dynamický remarekting je kľúčovou súčasťou marketingových stratégií a ovplyvňuje nákupné myslenie zákazníkov práve vo fáze, keď sa už rozhodujú od akej firmy si produkt kúpia. Remarketingové nástroje dokážu po správnom nastavení vytvárať a zobrazovať vysoko relevantné reklamy zacielené na špecifické segmenty Vášho publika.

Ak nechcete stratiť zákazníka po jeho prvej návšteve Vášho webu remarketing je spôsob ako môžete neskôr ovplyvniť jeho rozhodnutie. Avšak zacielenie, na každého návštevníka, ktorý opustil web by jedným setom reklám nebolo ani efektívne ani úspešné. Je nutné vytvoriť segmenty zákazníkov, pre ktorých budú vytvorené samostatné kampane.

Zobrazte užívateľom v reklame produkty, ktoré si na e-shope prezerali alebo vložili do košíka ale nákup nedokončili

Dynamický remarketing dokáže automaticky adaptovať a zobraziť užívateľovi reklamu na základe jeho predošlého správania na e-shope. Zobrazí sa mu konkrétny produkt, ktorý si prezeral alebo ho vložil do košíka s jeho popisom a cenou. Zároveň sa v reklame zobrazia jemu ďalšie podobné produkty.

Grafická ukážka ako funguje dynamický remarketing.

Na koho dokážeme reklamu zacieliť ?

  • Návštevníci určitej kategórie alebo vstupnej stránky webu
  • Užívatelia, ktorí si prezerali konkrétny produkt
  • Tí, ktorí opustili nákupný košík – mnoho užívateľov opustí nákupný košík bez toho, aby dokončili nákupný proces
  • Zákazníci, ktorí v minulosti nakúpili – tzv. krížový predaj, zákazníkovi sa zobrazia produkty s podobným zameraním k tomu, ktorý si v minulosti kúpil

Kde je možné dynamický remarketing spustiť?

Dynamický remarketing dokážeme spustiť na soc. sieťach Facebook a Instagram, v obsahovej sieti Google, na Youtube a v Gmaile.

POMÔŽEME VÁM S NASTAVENÍM DYNAMICKÉHO REMARKETINGU

O konzultáciu zadarmo už požiadalo 489 podnikateľov začínajúcich s platenou reklamou na Facebooku a Instagrame.

d

Cena za nastavenie dynamického remarketingu od StartupMarketing

Dynamický remarketing je súčasťou online marketingu pri väčšine našich klientov. Pre jeho správne fungovanie je v úvode potrebné nastaviť remarketingové kódy a vytvoriť katalóg produktov alebo informačný kanál na základe XML feedu.

Cena za nastavenia a vytvorenie remarketingových kampaní je od 250€. V cene sú zahrnuté aj potrebné úvodné nastavenia. Po spustení reklám prebieha pravidelná kontrola a optimalizácia vedúca k lepšej návratnosti investície.

Potrebujete poradiť? V rámci našich služieb poskytujeme poradenstvo aj zdarma.

Kontakt

Odpovieme Vám
+421 948 114 238
whatsapp icon
Napíšte nám
info@startupmarketing.sk
Kde sídlime
Murgašova 9, 083 01 Sabinov