od Miroslav Páll | dec 23, 2020 | Google Ads
Bezplatné záznamy o výrobkoch Google (Platformy Google) v účte Google Merchant Center umožňujú online obchodom zobrazovať svoje produkty a výrobky na Google zadarmo. Vaše produkty sa teda môžu zobrazovať v Obrázkoch Google, na karte Google Nákupy, vo funkcií...
od Miroslav Páll | dec 18, 2020 | Analytics, Google Ads
V Októbri 2020 Google spustil novú verziu Analytics účtu s názvom Google Analytics 4. Odvtedy je aj pri zakladaní Analytics účtu automaticky predvolené vytváranie v novej verzií. Možné je však ešte vytvoriť aj Universal Analytics, ktorý pre weby a eshopy odporúčame...
od Miroslav Páll | dec 16, 2020 | Google Ads
Pokiaľ vlastníte e-shop vašou najdôležitejšou konverziou je nákup. Mať správne nastavené sledovanie konverzií v Google Ads je dôležitým faktorom ešte pred spustením Google reklám. Meranie konverzií je potrebné pre vyhodnocovanie úspešnosti reklamných kampaní a...
od Miroslav Páll | dec 15, 2020 | Google Ads
Nastavenie globálnej značky Google a útržka udalostí pre meranie konkrétnych akcií používateľov je kľúčové pre správne fungovanie dynamického remarketingu na Google. WordPress Woocommerce a PrestaShop ponúka plugin pomocou, ktorého dokážete remarketingovú značku...
od Miroslav Páll | okt 23, 2020 | Google Ads
Pokiaľ vlastníte e-shop Google Nákupy sú nevyhnutnou súčasťou pre zvýšenie počtu vašim objednávok. V tomto článku nájdete prehľadný návod ako nastaviť a vytvoriť Google Nákupy. Ako prvé potrebujete mať vytvorený účet Google Merchant Center. Pokiaľ ešte Merchant...
od Marek Pall | okt 23, 2020 | Google Ads
Google chce umožniť všetkým maloobchdom zobrazovať ich produkty na lište Google Shopping zadarmo. Informáciu uviedol prezident obchodu Bill Ready 21. Apríla 2020. Google reaguje na zvyšujúci sa online predaj, ktorý podporila aj pandémia koronavírus počas ktorej museli...