Nastavenie globálnej značky Google a útržka udalostí pre meranie konkrétnych akcií používateľov je kľúčové pre správne fungovanie dynamického remarketingu na Google.

WordPress Woocommerce a PrestaShop ponúka plugin pomocou, ktorého dokážete remarketingovú značku Google Ads vložiť na váš eshop bez nutnosti implementácie kódov.

  1. Nastavenie zdroja publika a značky v účte Google Ads
  2. Nastavenie Globálnej značky Google Ads vo WordPress Woocommerce
  3. Nastavenie Globálnej značky Google Ads v PrestaShop

1. Nastavenie zdroja publika a značky v účte Google Ads

1. Po prihlásení do svojho účtu Google Ads prejdite na ikonu kľúča Nástroje a potom na Správca publík.


2. V ľavej ponuke kliknite na Zdroje publika a potom pri Google Ads na Nastaviť značku

Nastavenie Značky Google Ads pre eshop.

3. Boli ste presmerovaný na novú stranu. Aby Google dokázal reklamy prispôsobovať minulým návštevníkom vášho eshopu a ukázať im práve tie produkty, ktoré si prezerali, ale nákup nedokončili zvoľte druhú možnosť: Zhromažďovať údaje týkajúce sa konkrétnych akcií, ktoré ľudia vykonali.

Ďalej potvrďte vylúčenie používateľov v Kalifornií a kliknite na Uložiť a pokračovať.

Aktivácia dynamického remarketingu v Google pre WordPress Woocommerce.

4. Kliknite na Inštalovať značku ručne. V kóde značky vidíte vaše ID. ID si skopírujte a uložte. Neskôr ho vložíme do pluginu v administrácií eshopu. V ľavom dolnom rohu kliknite na tlačidlo Uloži a pokračovať.

Inštalácia Globálnej značky Google a  útržok udalostí.

5. Zobrazí sa Vám upozornenie že nastavenie je takmer dokončené. Kliknite na tlačidlo Hotovo. V ďalších krokoch si ukážeme ako vložíte nastavenú značku Google Ads na váš eshop.

Globálna značka v Google Ads nastavená.

Pomôžeme vám s nastavením online reklamy

Mám záujem o konzultáciu zadarmo

Chcem nezáväznú ponuku

Online reklamu sme nastavili už pre 260 klientov.

2. Nastavenie Globálnej značky Google Ads vo WordPress Woocommerce

WordPress Woocommerce ponúka plugin pomocou, ktorého dokážete jednoducho vložiť globálnu značku Google Ads na váš web alebo eshop. Správne nastavená značka je potrebná pre spustenie Dynamického remarketingu v Google Ads. Plugin zabezpečí automaticky aj implementáciu útržka udalostí.

Plugin má názov WooCommerce Google Ads Dynamic Remarketing.

1. Po prihlásení do administrácie vášho eshopu prejdite na Pluginy, vyhľadajte plugin a nainštalujte ho.

Nastavenie značky Google Ads vo WordPress Woocommerce.

2. Po inštalácií prejdite v ľavej ponuke na WooCommerce a následne na Google Ads Dynamic Retargeting. Do prvého prázdneho poľa zadajte vaše ID. Potvrďte post id (default) a kliknite na tlačidlo Save Changes.

Google globálnu značku a útržok udalostí pre správne meranie akcií na webe máte úspešne nastavenú.

Vloženie ID pre meranie konkrétnych akcií na eshope.

3. Nastavenie Globálnej značky Google Ads v PrestaShop

1. PrestaShop ponúka taktiež viacero modulov pre nastavenie Google globálnej značky. Overený modul ktorý využívame pri klientoch ktorý máju eshop vytvorený cez PrestaShop vidíte na obrázku nižšie.


Modul pomocou ktorého len vložením vášho ID zabezpečíte správne fungovanie dynamického remarketingu na Google nájdete na tomto odkaze.

2. Po nainštalovaní a otvorení modulu vyplňte Conversion ID. Kde vaše ID nájdete sme si ukázali v úvode tohto článku.


Modul dokáže zabezpečiť aj správne meranie konverzií v Google Ads. Pre meranie konverzií je potrebné vytvoriť konverziu nákup v Google Ads a do modulu zadať hodnotu Label. Ako konverziu vytvoriť a kde nájdete Label sa dozviete tu.