BestLED.sk – Návratnosť investície 940%

Úvodný obrázok prípadovej štúdie BestLed
  • Miroslav Páll
  • aug 19 2020

E-shop, s ktorým spolupracujeme od jeho založenia. Firma sa zaoberá predajom moderných zásuviek, dotykových vypínačov, LED osvetlenia a svietidiel. Na začiatku spolupráce bol cieľ jasný, rozbehnutie predaja, budovanie značky a zaradenie sa medzi najlepších na trhu.

Začiatok spolupráce

V úvode sme zabezpečili všetky potrebné nastavenia, ktoré sú nutné pre spustenie a správne vyhodnotenie reklamných kampaní.

Google

  • Nastavenie a prepojenie účtov Google Ads, Google Analytics a Google Merchant Center
  • Aktivácia Elektronického obchodu v Google Analytics
  • Nastavenie správneho merania konverzií
  • Vytvorenie informačného kanála v Merchant Center na základe XML feedu

Facebook

  • Nastavenie účtu Facebook Business Manager
  • Vytvorenie a inštalácia Facebook pixel kódu na web
  • Nastavenie správneho merania konverzií
  • Vytvorenie Facebook katalógu na základe XML feedu

Fáza 1: Spustenie PPC Google reklám vo vyhľadávaní

Reklamy v Google prostredí tvoria pri väčšine e-shopov nosnú časť online marketingu a inak to nie je ani pri tomto. Po spustení reklám nasledovala pravidelná kontrola, vyhodnocovanie a optimalizácia reklamných kampaní na základe nazbieraných dát a výsledkov. Textová reklama a Inteligentné Google Nákupy momentálne zabezpečujú 50% z celkového množstva objednávok.

Návratnosť z investície (ROAS) za obdobie 5 mesiacov je 940%.

ROAS ktorý sme dosiahli z Google reklám

Google reklamy vo vyhľadávaní zároveň zaznamenávajú najväčší podiel zobrazení v porovnaní s konkurenciou. Príklad z Google vyhľadávania po zadaní výrazu „dotykové vypínače“:

Ukážka Google reklám nášho klienta.

Fáza 2: Personalizované Facebook a Instagram reklamy

Po dosiahnutí dostatočnej návštevnosti a „rozbehnutí“ e-shopu sme spustili dynamický remarketing na sociálnych sieťach. V úvode boli spustené štyri A/B testy. Testovali sme kombinácie formátov reklám carousel a kolekcia s publikami užívateľov, na základe ich poslednej aktivity a správania v e-shope.

Po vyhodnotení testov sme nechali aktívne len najefektívnejšie kombinácie reklám a dosiahli veľmi pozitívnu a dlhodobú návratnosť z investície, ROAS 1300%.

ROAS ktorý sme dosiahli z Facebook remarketingu.

Pre produkty dotykových vypínačov sme spustili aj Facebook a Instagram reklamy cielené na základe demografických údajov a záujmov. Hlavným cieľom bolo posilnenie povedomia o značke a zvýšenie návštevnosti e-shopu. Pre reklamy sme použili pútavé bannery a po prvom mesiaci sa návštevnosť e-shopu zvýšila o 177%. Tým, že narástla návštevnosť e-shopu, zväčšilo sa aj remarketingové publikum a znásobil sa počet objednávok z reklám cielených na minulých návštevníkov.

ROAS 940%

Návratnosť z investície Google Ads

+177%

Zvýšenie návštevnosti zo soc. sieti

ROAS 1300%

Dynamický remarketing na soc. sieťach

KONZULTÁCIA ONLINE MARKETINGU S EXPERTOM ZADARMO

Zistite ako môže vaše podnikanie rásť s využitím špičkového digitálneho marketingu.


Nezáväzná, 30 minútová konzultácia digitálneho marketingu.
Nestrácajte zákazníkov, kliknite na tlačidlo a naplánujte hovor ešte dnes.


KOMU POMÁHAME


E-shop Zdenkatri.sk má pestrú ponuku produktov pre deti. Zabezpečili sme prepojenie s predajcom Mall.sk a Heurekou. Cez systém Mergado sme upravili názvy kategórií.

E-shop, ktorý ponúka LED osvetlenie, moderné zásuvky a vypínače. Nastavili sme dynamický remarketing a spustili A/B testovanie. Výsledkom bola návratnosť investície 1300%.

Elektronický obchod s fintess príslušenstvom. V priebehu troch mesiacov sme novou štruktúrou Google textových kampaní a Google nákupov dosiahli zvýšenie počtu objednávok až o 290%.

Firma Eko-Profit poskytujete komplexné služby v oblasti účtovníctva a mzdovej agendy. Vďaka personalizovanej Google reklame úspešne získava nových klientov z celého Slovenska.


Kontakt

Odpovieme Vám
+421 948 114 238
whatsapp icon
Napíšte nám
info@startupmarketing.sk
Stretnime sa
Košice
Prešov
Sabinov