O spoločnosti
Spoločnosť vznikla v roku 2004 kedy prevádzkovala 8 kamenných prevádzok s beauty produktmi. S vývojom digitalizácie spustili svoj prvý e-shop. Momentálne Catwalk poskytuje širokú škálu profesionálnej kozmetiky a beauty produktov v Austrálii. Ročne úspešne odošle 25 000 balíkov.

Začiatok spolupráce
Po migrácií e-shopu na nový CMS systém došlo k poklesu tržieb a straty aktívnych zákazníkov. Našou prioritou a hlavnou úlohou bolo zvýšiť obrat a znížiť cenu za konverziu v čo najkratšom čase.
Riešenie
Nosným prvkom pre čo najrýchlejšie získanie väčšieho počtu zákazníkov boli Google reklamy. Po analýze prebiehajúcich kampaní, sme definovali kritické miesta, ktoré sme okamžite opravili a zamerali sa na vytvorenie celkovej novej štruktúry textových, display ako aj nákupných kampaní.
Výkonnosť Google reklám v roku 2020 v porovnaní s rokom 2019
Potom ako sme analyzovali konkurenciu, trh a taktiež definovali nové príležitosti sa nám podarilo zvýšiť medziročný počet konverzií o 262%. Obrat spoločnosti vďaka Google reklamám narástol o 266%. Optimalizáciou a automatickými pravidlami pre sledovanie výkonnosti kľúčových slov a kampaní sme znížili cenu za konverziu o 28%.