Google Shopping
+
Google Textová reklama
+
Dynamický remarketing FB, IG
=
Efektívna propagácia e-shopu
Propagácia e-shopu
Cieľom uvedenej stratégie je nárast nákupov v krátkom časovom horizonte. Obsahuje tri kľúčové typy reklamných kampaní pre kvalitnú propagáciu e-shopu. Nasledujúci mix reklamných kampaní je vhodný pre propagáciu e-shopu v jeho začiatkoch ale aj pre e-shopy, ktoré dosahujú stovky objednávok mesačne.
1. Google Shopping
Reklamná kampaň Google Shopping je skvelá v tom, že užívateľ hneď v Google vyhľadávaní vidí fotografiu produktu, cenu a názov e-shopu, ktorý produkt predáva. Tento typ reklamnej kampane veľmi odporúčame nastaviť každému majiteľovi e-shopu. Základom kampane je kvalitný XML Feed a správna voľba stratégie ponúkania cien podľa vývoja reklám. Ak máte v portfóliu produkty, ktorých marže sú rôzne nezabudnite vytvoriť niekoľko samostatných kampaní so stratégiou ponúk, ktorá bude prispôsobená výške marže.

2. Google Textová Reklama
Dôležitý je zoznam kľúčových slov, ktoré sú relevantné pre vaše produkty. Je potrebné pracovať so správny typom zhody kľúčových slov aby bol váš rozpočet umiestnený správne a nebol minutý na nesprávne výrazy. Tento typ reklamy sa zobrazí užívateľovi ak je jeho hľadaný výraz rovnaký alebo podobný ako kľúčové slovo. Textová reklama si vyžaduje neustálu kontrolu, aktualizáciu kľúčových slov, textov reklám a zmenu cenových ponúk na základe cieľovej návratnosti investície.

3. Dynamický remarketing na Facebooku a Instagrame
Ak je konverzný pomer e-shopu 4% znamená to, že len veľmi malá časť užívateľov, ktorí navštívili e-shop dokončili nákup. Až 96% užívateľov opustilo e-shop bez toho, aby vykonali konverziu. Je nesmierne dôležité osloviť týchto užívateľov znovu s personalizovanou reklamou a zobraziť im presne ten istý produkt, ktorý si v e-shope pozerali. Týmto spôsobom zabezpečíte, že sa užívateľom pripomeniete v správny čas, na správnom mieste a môžete ich motivovať k nákupu.

Dôležité odporúčanie – Meranie Konverzií
Bez merania konverzií nedokážete správne určiť, ktorú kampaň, kľúčové slovo alebo reklamu máte zastaviť z dôvodu, že nie je efektívna a nezarába vám peniaze. Správne nastavenie konverzných akcií tvorí základ pre spustenie reklamnej kampane, ktorá má byť efektívna. Bez správneho nastavenie konverzií nedokážete kampaň vyhodnocovať a optimalizovať. Stopercentne zabezpečte nastavenie konverzií pred spustením reklám.