3 efektívne reklamy pre propagáciu e-shopu + dôležité odporúčanie

  • Marek Pall
  • jan 18 2022

Google Shopping

+

Google Textová reklama

+

Dynamický remarketing FB, IG

=

Efektívna propagácia e-shopu

Propagácia e-shopu

Cieľom uvedenej stratégie je nárast nákupov v krátkom časovom horizonte. Obsahuje tri kľúčové typy reklamných kampaní pre kvalitnú propagáciu e-shopu. Nasledujúci mix reklamných kampaní je vhodný pre propagáciu e-shopu v jeho začiatkoch ale aj pre e-shopy, ktoré dosahujú stovky objednávok mesačne.

1. Google Shopping

Reklamná kampaň Google Shopping je skvelá v tom, že užívateľ hneď v Google vyhľadávaní vidí fotografiu produktu, cenu a názov e-shopu, ktorý produkt predáva. Tento typ reklamnej kampane veľmi odporúčame nastaviť každému majiteľovi e-shopu. Základom kampane je kvalitný XML Feed a správna voľba stratégie ponúkania cien podľa vývoja reklám. Ak máte v portfóliu produkty, ktorých marže sú rôzne nezabudnite vytvoriť niekoľko samostatných kampaní so stratégiou ponúk, ktorá bude prispôsobená výške marže.

Propagácia eshopu v reklamnej kampani Google Shopping.
Obr. 1: Ukážka reklamy Google Shopping e-shopu evander.sk

2. Google Textová Reklama

Dôležitý je zoznam kľúčových slov, ktoré sú relevantné pre vaše produkty. Je potrebné pracovať so správny typom zhody kľúčových slov aby bol váš rozpočet umiestnený správne a nebol minutý na nesprávne výrazy. Tento typ reklamy sa zobrazí užívateľovi ak je jeho hľadaný výraz rovnaký alebo podobný ako kľúčové slovo. Textová reklama si vyžaduje neustálu kontrolu, aktualizáciu kľúčových slov, textov reklám a zmenu cenových ponúk na základe cieľovej návratnosti investície.

Propagácia eshopu prostredníctvom textovej reklamy pre eshop evander.sk.
Obr. 2: Ukážka textovej reklamy v Google vyhľadávaní

3. Dynamický remarketing na Facebooku a Instagrame

Ak je konverzný pomer e-shopu 4% znamená to, že len veľmi malá časť užívateľov, ktorí navštívili e-shop dokončili nákup. Až 96% užívateľov opustilo e-shop bez toho, aby vykonali konverziu. Je nesmierne dôležité osloviť týchto užívateľov znovu s personalizovanou reklamou a zobraziť im presne ten istý produkt, ktorý si v e-shope pozerali. Týmto spôsobom zabezpečíte, že sa užívateľom pripomeniete v správny čas, na správnom mieste a môžete ich motivovať k nákupu.

Propagácia eshopu s využitím dynamického remarketingu.
Obr. 3: Princíp funkcie dynamického rekmarketingu pre e-shop

Dôležité odporúčanie – Meranie Konverzií

Bez merania konverzií nedokážete správne určiť, ktorú kampaň, kľúčové slovo alebo reklamu máte zastaviť z dôvodu, že nie je efektívna a nezarába vám peniaze. Správne nastavenie konverzných akcií tvorí základ pre spustenie reklamnej kampane, ktorá má byť efektívna. Bez správneho nastavenie konverzií nedokážete kampaň vyhodnocovať a optimalizovať. Stopercentne zabezpečte nastavenie konverzií pred spustením reklám.

CHCEM REKLAMU PRE E-SHOP

Hodnotenie služieb StartupMarketing.sk
Pomohli sme už 234 e-shopom

Nastavíme pre váš e-shop reklamné kampane a profesionálne ich budeme spravovať.

CENOVÁ PONUKA

Vypracujeme a odošleme vám cenovú ponuku na mieru pre váš e-shop.

Zadarmo a bez záväzkov.

TELEFONICKÁ KONZULTÁCIA

Konzultácia s expertom na online marketing pre e-shopy.

Zadarmo a bez záväzkov.

VÝSLEDKY REKLÁM

Digitálna agentúra, ktorá sa sústredí sa na najdôležitejšie metriky.

5,3 milióna €

Obrat za posledných 12 mesiacov

Ročný obrat, ktorý pre klientov dosahujeme len z platenej reklamy.

760%

Priemerný ROAS

Za každé investované euro klienti v priemere utržia 7,6€.

ŠPIČKOVÉ KNOW-HOW

Digitálna agentúra StartupMarketing je certifikovaným partnerom Googlu. Dokazuje to, že vytvárame a spravujeme reklamné kampane, ktoré podporujú rast e-shopov a firiem.


Online marketingová agentúra StartupMarketing je držiteľom odborného certifikátu Heureky a má vytvorené partnerstvá s poskytovateľmi e-shopových riešení.

Ako spustiť reklamu Google Shopping pre e-shop

1. Vytvorte a nastavte účet Google Merchant Center
2. Nahrajte kvalitný XML Feed, ktorý spĺňa požiadavky Googlu
3. Vytvorte účet Google Ads
4. Prepojte účet Google Merchant Center s Google Ads
5. Nastavte konverzné akcie
6. Vytvorte nákupnú kampaň
7. Vypočítajte minimálnu návratnosť investície minROAS alebo maximálnu cenu za akcvizíciu maxCPA pre správne nastavenie a vyhodnocovanie reklám
8. Nastavte vhodnú stratégiu ponúkania cien
9. Vytvorte niekoľko kampaní alebo skupín ak sú marže produktov rôzne
10. Pravidelne kontrolujte výkonnosť kampane, kľúčových slov, produktov a vykonajte zmeny, ktoré zabezpečia lepšiu návratnosť investície

Ako spustiť textovú reklamu Google pre e-shop

1. Vytvorte účet Google Ads
2. Vykonajte analýzu kľúčových slov
3. Vytvorte textovú kampaň vo vyhľadávaní
4. Navrhnite vhodnú štruktúru kampaní a reklamných skupín podľa objemu vyhľadávaní a kategórií produktov
5. Vytvorte list negatívnych kľúčových slov
6. Pripravte unikátne texty, ktoré použijete v reklame
7. Nastavte rozšírenia reklám o adresu, tel. číslo, popisy, obrázky
8. Nastavte konverzné akcie
9. Vypočítajte minimálnu návratnosť investície minROAS alebo maximálnu cenu za akcvizíciu maxCPA pre správne nastavenie a vyhodnocovanie reklám
10. Nastavte vhodnú stratégiu ponúkania cien
11. Vytvorte niekoľko kampaní alebo skupín ak sú marže produktov rôzne
12. Pravidelne kontrolujte výkonnosť kampane, kľúčových slov, produktov a vykonajte zmeny, ktoré zabezpečia lepšiu návratnosť investície

Ako spustiť dynamický remarketing na sociálnych sieťach pre e-shop

1. Vytvorte reklamnú stránku (Fan Page)
2. Vytvorte Facebook Business Manager
3. Nastavte reklamný účet
4. Nahrajte kvalitný XML Feed, ktorý spĺňa požiadavky Facebooku
5. Nastavte Facebook pixel
6. Cieľ kampane zvoľte katalógový predaj
7. Vypočítajte minimálnu návratnosť investície minROAS alebo maximálnu cenu za akcvizíciu maxCPA pre správne nastavenie a vyhodnocovanie reklám
8. Vytvorte niekoľko publík, v ktorých rozdeľte užívateľov na základe ich poslednej interakcie s e-shopom
9. V kampane využite rôzne formáty reklám - banner, karusel, kolekcia
10. Vytvorte niekoľko A/B testov, v ktorých otestujte kombinácie vytvorených publík a formátov reklám
11. Pravidelne kontrolujte výkonnosť kampane. Vyhodnoťte A/B testy a vykonajte zmeny, ktoré zabezpečia lepšiu návratnosť investície

KONZULTÁCIA ONLINE MARKETINGU S EXPERTOM ZADARMO

Zistite ako môže vaše podnikanie rásť s využitím špičkového digitálneho marketingu.


Nezáväzná, 30 minútová konzultácia digitálneho marketingu.
Nestrácajte zákazníkov, kliknite na tlačidlo a naplánujte hovor ešte dnes.


KOMU POMÁHAME


E-shop Zdenkatri.sk má pestrú ponuku produktov pre deti. Zabezpečili sme prepojenie s predajcom Mall.sk a Heurekou. Cez systém Mergado sme upravili názvy kategórií.

E-shop, ktorý ponúka LED osvetlenie, moderné zásuvky a vypínače. Nastavili sme dynamický remarketing a spustili A/B testovanie. Výsledkom bola návratnosť investície 1300%.

Elektronický obchod s fintess príslušenstvom. V priebehu troch mesiacov sme novou štruktúrou Google textových kampaní a Google nákupov dosiahli zvýšenie počtu objednávok až o 290%.

Firma Eko-Profit poskytujete komplexné služby v oblasti účtovníctva a mzdovej agendy. Vďaka personalizovanej Google reklame úspešne získava nových klientov z celého Slovenska.


Kontakt

Odpovieme Vám
+421 948 114 238
whatsapp icon
Napíšte nám
info@startupmarketing.sk
StartupMarketing s.r.o.
IČO: 53631561